Ohh Noo

Jag visste hur det skulle bli men jag tycker det är jobbigt ändå!

Nu på eftermiddagen/kvällen har det blivit mycket i magen igen! :(
Blev kött och potatis hos pappa. Men dom hade redan ätit så mitt va kvar i ugnen.
Jag fick sitta ensam och äta och hur sjukt det än låter så smugglade jag ner kött och potatis i papper.
Fick bara ren panik.
Hemma hos mamma ville hon ha nått att äta nu på kvällen typ kl19.00 då vill hon att jag också ska ta nått, så blev 1dl youghurt med 4st jordgubbar i.

Totalt ca: 700kcal


Blev en riktigt grisig träning (asjobbig med mycket kondition) och det gillas skarpt!
Ut ca: 200-300kcal

Nu ska jag skriva på mina memoarer! haha näädåå! ;)
Ses i morn babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0