Kurr Kurr...

Jag vet inte vad det är men jag gillar kännslan av när det kurrar i magen! Knäpp?

Hata kyla.
Jag klär på mig som tusan men fryser ändå.
Sover med supermycket kläder, men spänner hela min kropp så hårt att jag inte kan slappna av!
Kommit in i en dålig, dålig vana, sover bara ca: 3-4 timmar varje natt.
Vaknar av ångest, räknar kalorier eller bestämmer jag vad jag ska äta till dagen eller tänker på allt som har hänt i mitt liv.
Varför kan jag inte bara få sova?

Mat idag:

Frukost: 2dl youghurt m kanel
Mellis: banan
Middag: gröt
Lunch: 1 tacco med bara grönsaker
Mellis: kaffe + 2 extra delight

ca: 600kcal

Sen blir det inge mer idag eller kanske te efter träningen! =)

lk
Ge mig NUUUU!

Stay Strong /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0