Home Sweet Home

Tja Bloggisar!

Vill inte väga mig, SKA inte väga mig, kommer inte väga mig på denna veckan förhoppningsvis.

Varför? Joo det har blivit föör mycket mat nu ett par dar!

Små portioner men många gånger, både lunch, middag och kvällsmat med familjen!

Det stör mig sjukt mycket och jag känner att jag verkligen inte gått ner utan i så fall upp. DÄRFÖR kommer jag inte väga mig för ens på måndag (hoppas jag kan hålla mig).

Bor ensam hemma nu i 2veckor och hoppas de kan göra underverk. Jag kan äta precis vad jag vill och när jag vill.
Vi hade blåbär i frysen sen i sommras men pappa hade sockrat dom. FANFANFAN. Men jag kom på den smarta iden att sila dom i vatten! haha... BRA TÄNKT! ;)

Aja nu ska jag inte blarra mer! Hoppas det är bra med er och jag ser 2 sjukt bra matveckor framför mig!
SKA NÅ 55KG PÅ DESSA VECKOR! MITT FUCKING MÅL ;)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0