Do not give up.

Varför händer det inget?

Eller joo, jag går ner i vikt men inte lika fort som jag vill.
Men jag har ett dilemma.
Jag vet att jag har lätt att bygga muskler, att jag lätt blir vältränad, det har jag haft hela livet.
Jag vet att jag inte har lika lätt för att gå ner i vikt.
Känner nu att jag tränar mycket, jag vill va bäst, jag vill alltid va bäst på de jag gör.
Men om jag är de är en annan sak.

I skolan va jag sämst på allt men när det gäller min idrott har jag alltid varit bäst.
Men här kommer dilemmat...
Jag har inte lika mycket fett kvar på kroppen (har mätt).
Men jag känner mig inte smalare äller mycket lättare.
Jag vet att jag "måste" gå ner i vikt.
Jag kommer bli så mycket bättre.
Ska jag fortsätta va bäst på min idrott och känna mig tjock, fet, ful, äcklig....?????
Jag vet inte? Ska försöka nå mitt mål och fortsätta va bäst!

Okey, för mycket bladder, vet inte äns vad jag har skrivit! haha..

s

Aja! Have a nice day

Kommentarer
Postat av: freak

svar; I hope so :(



stay strong <3

2010-02-24 @ 19:01:23
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0