Mina ögon är som rullgardiner, dom vill bara ner.

Jag är så sjukt TRÖTT.

Trött på allt. Min kropp vill inte det jag vill och jag orkar inte alls lika mycket som vanligt. Jag har till och med sovit när jag kommit hem från jobbet 2gånger denna veckan. DET HAR JAG ALDRIG GJORT INNAN.

Men har haft en riktig helvetesvecka när det gäller allt, så kanske är de. HOPPAS. Är ledig i på måndag och det känns underbart. Jag behöver återhäma mig lite, få lite energi och ett riktigt träningspass så jag kommer igång.

Nähe, nu ska jag köra lite styrka, sen sova 30min(försöka i alla fall) sen jobba IGEN. Kört dubbelpass idag. PJUU.

LD

Fy satan va snygg. Och riktigt fina armar med! ME LIKE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0