Dagens intag.

Jag suger.

Jaa, har blivt för mycket mat och för lite träning på senare tiden. Men har nu kommit igång med träningen i alla fall, nu är det bara maten som ska ordnas upp också. Kan ju inte säga att jag lyckats idag. FUCK.

In:

Frukost:
1dl youghurt m äpple +2smörgåsar ~ 250kcal
Mellis: 2knäcke kaffe och banan ~150kcal
Lunch: 2små kycklingbitar, 4klyftor potatis och en morot ~300kcal
Mellis: 6st godisbitar ~ 120kcal
=820kcal

Ut:

Fotbollsträning ~300kcal
10 000steg ~ 500kcal

Kommer bli lite till kvällsmat också men vi får se vad.

Mamma har semester, därför blir det mer nu. Hon hade varit och handlat och det stod godis på bordet. Jag blir helt jävla svag och roffade åt mig 3chokladbitar och 3lakritsbitar. ÅNGEST.

Ska träna snart i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0