äta, JOBBA, sova DÖ.

LEDIG,LEDIG,LEDIG.

Jag gillar att jobba, de får mig att tänka på annat. Och folk i min omgivning på jobbet är underbara. MEN, jag har nu jobbat i över 14dagar utan ledigt (har två jobb) och nu är jag trött. Att umgås med vänner på kvällen och sen hem och träna och inte kunna sova, de blir jobbigt när man ska upp tidigt.

MEN IDAG ÄR JAG LEDIG. WIIHOOO, hehe!! Sov enda till 08.00 så de är jag nöjd över. Blev en PW innan frukost sen keso med äpple och kanel 150kcal, mumms!

Träffade sedan en kompis på stan där det blev lite shopping. Puder, en shorta, en ring och en topp på rean. GUTT ;)
Ganska nöjd faktist men tyckte att shortan satt sådär så får se om den åker tillbaka.

Nu har jag varit ute och gått en timme och ska snart dra och kolla fotboll. EN HELT OKEY DAG =)

lsdk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0