STRESSAD!

Jag hinner inte med i detta tempot.

Jag fattar inte varför jag ska köra ihop allt. Typiskt mig att ha många bollar i luften men inte riktigt hinner med. Orken är inte vad den ska efter allt för få sömntimmar om dygnen. Jag känner mig riktigt sliten. Får hoppas att det är mödan värt.

Men nu ska jag på liet semester med familjen kan man säga. Kommer hem på Lördag, så inget mer bloggande för mig tills dess. Blire n liten pous från bloggen och från vardagslivet. Ska faktist bli otroligt skönt att komma bort. LÅNGT BORT.

In:
Gröt~200kcal
Taco~200kcal
En skiva melon~30kcal
=430kcal

Ut:
Fotboll~300
Promenad~100
=400

hk

Ha det så bra nu här hemma alla.
And Stay Strong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0