Party Party...

Planerna för kvällen.

Jag har planerat min matdag efter kvällen. Jag menar, det kommer att förtäras alkohol och alkohol = kalorier.
Så för mig har det blivit så här idag:

In:
Gröt~200kcal
Sallad+knäcke~250kcal
=450kcal

Ut:
2 promenader~300kcal

Detta innebär att jag får dricka alkohol på 350kcal.
1dl vitt vin innehåller 67kcal så det kan ju bli några glas och jag kommer va lagom glad!
Ser verkligen fram imot kvällens bravader. Kommer nog inte bli jättesent för ska upp ganska tidigt i morgon. Men det är de som är så bra med hemma fester.

Nu ska jag göra lite träningsövningar sen hoppa in i duchen och fixa mig!
Ha en bra kväll!

,.bj

SeeYaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0