Nerbitna Naglar

Att bita på naglar kan va det äckligaste som finns!

Men varför gör jag de?
Jag tycker det är äckligt,ofrächt, fult, snuskigt, smakar illa och störande ljud. Ändå kan jag komma på mig själv när jag biter. Vet lixom inte om det själv, det bara blir. Hur ska jag sluta?

Dagens I-landsproblem kanske. Men tänk hur mycket baciller det måste finnas där. Jag tvättar ALLTID händerna och har sprit med mig i väskan vart jag än går. Men det borde ändå finnas tusentals bakterier kvar. BLÄÄÄ VAD SNUSKIGT. Och det får jag i mig=S  jag blir illamående.

Annars går min Abc bra. Är på dag 4:400kcal.

In:
Gröt~200
Kaffe~5
Äpple~50
1½dl youghurt~90kcal
Knäcke~45kcal
te~5kcal
=395kcal

Ut:
Promenix~200kcal
Egen styrka~100kcal
=300kcal

Nu ska jag snart dricka mitt kvälls te! Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0