Help me make it through the night...

Fans helvete, MOTGÅNGAR!

Varför just nu? Okej, jag vill egentligen inte prata eller skriva om det. Men jag har kommit in i en hets period. Allt har gått så "bra". Va verkligen på god väg mot mitt mål. För mig tar det lite tid att gå ner i vikt men jävligt mycket fortere att gå upp. Har inte pratat om min vikt på hur länge som helst men mitt mål har hela tiden varit 50kg fast ett delmål på 55kg då jag började på 62kg.

Nu ska jag tala om att jag va nere på 56.5kg innan påsk. 1.5kg från mitt delmål. Kände att jag ändå va på god väg fast att jag failade ibland, det gick sakta medn säkert nedåt. MEN, the BIG NO NO va att när jag vägde mig idag stod vågen på 59.8kg, jag har alltså gått upp över 3kg på ca:2veckor. HELT SJUKT.

De senaste dagarna har jag verkligen HETSAT sjukt mycket och spytt mängder. Jag skämms så otroligt mycket. Jag kan inte beskriva ångesten, jag får gråten i halsen just nu när jag skriver detta. JAG BRUKAR INTE ÄNS GRÅTA.
Jag gör saker mot mig själv som inte är bra, men när jag väl har börjat är det så svårt att sluta.

Just i detta nu mår jag verkligen dåligt. Djupt innom mig känns det som jag sakta men säkert dör. Jag dödar migsjälv. JAG HAR TAPPAT KONTROLLEN. Den måste tillbaka.

Nu ska jag försöka få i alla fall 4timmars sömn i natt!

LYCKA TILL miss misslyckade J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0