God natt då!

Jag tackar för en trevlig kväll.

Vad vore jag utan mina underbara vänner? LUFFT. Det är dom som gör att jag andas varje dag. Att glöden inte slocknar helt. Listan kan göras lång.

Men... jaa, det finns alltid ett men för mig. Även att jag haft en sjukt bra kväll. Känner att jag mått bra idag och att jag har velat leva ett bra liv idag, så kommer ÅNGESTEN tillbaka. J du är så äckligt ful, tjock och värdelös. Du kan inte visa dig för folk, du skämmer ut dig själv. Dina lår kan va dom fläskigaste på jorden och magen bara väller ut.
Tankarna snurrar. Har bara spytt en gång idag, trotts att jag inte ätit nästan något innan. Fick bara PANIK OCH VA TVUNGEN ATT SPY. Satte på vattnet så att ingen skulle höra. That´s my secret!

kbj

God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0