FUCK, FUCK Abc

Jag är mest besviken på mig själv :*(

Jag klarade inte äns 5dagar. Är man inte värdelös då? Och det va inte lite jag failade heller utan hetsade så satan. Idag hade jag bestämt mig för att äta 1½dl youghurt och te. Men fuck no.

Klockan är 11.15 och jag har hunnit få i mig:
2muffins
1kaka
1smoothie
2smörgåsar
2släta bullar
1glas mjölk
2koppar kaffe
gröt
= CA: 1000kcal

ALLT PÅ TYP 2 TIMMAR. DETTA ÄR FAN I MIG STÖRT. Jag kan ärligt säga att det va länge sen jag hetsade såhär och jag har spytt så mycket jag orkat efter detta. ÅNGESTEN är obeskrivlig.
Ni som har det som jag VET.

Jag funderar på att ta upp Abc:n igen på Måndag eftersom jag tycker det är kul att ha något att gå efter (om man inte failar och hetsar som idag) och då slå mitt 4dagars rekord! hehe

k.jh

Ha en bra dag alla, så hörs vi! <3

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv:Okej! Men när man bromsar inför ett rödlyse ex, kan man bromsa tills man står still eller ska man trycka ner kopplingen innan man stannar helt eller?:O

2010-04-16 @ 15:14:33
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0