FAIL FAIL FAIL...

Trodde jag skulle va stark och stå i mot påskens frestelser.


Fan heller att jag klarade av de.

Idag är det dag 6 på min 800/500kcal diet eller vad man ska säga. Har verkligen funkat sjukt bra för mig. Jag har inte hetsat en ända gång och det va länge sen det gick så många dagar i mellan.
Men, det stora NO NO kom idag. Jag kan säga att jag va ganska förberedd igentligen för familjen va bortbjuden på mat och efterrett + tårta till kaffet. Det säger ju allt. Det blev fööör mycket, så när jag kom hem blev det toan direkt. ÅNGESTEN bara dröpte ur mig och jag kände mig tjockare än aldrig förr.

Jag ska på ytterligare ett kalas i morgon så ska inte sätta ett mål utan bara försöka att äta så lite som möjligt. Sen åker jag bort några dagar nästa vecka så kommer inte ha något schema att följa då heller.
Men MÅNDAGEN DEN 12 APRIL. Då börjar jag på mitt 800/500kcal eller börjar med ABC.

Jag MÅSTE bli smal till sommaren.

kbjh

Puss på er babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0