Bring Me Water

Jag är inte bakis ;)

Kom hem ca: 01.30 (tog den tidiga bussen hem). Men sova då gick ju inte, så jag gjorde klart alla mina "ritualer"( eller ja, de jag alltid gör innan jag ska sova) så efter de började jag med ett korsord. Jag kan tala om att jag är ingen höjdare på det där. Jag tycker det är kul men svårt. Men just vid detta tillfälle vid sådär 02.30 - 03.00 då jag va mitt uppe i korsordet fick jag för mig att jag VA TVUNGEN till att lösa hela. PANIK.... Ja, om jag inte klarade det kunde jag absolut inte sova. Så vid ca: 03.30 la jag ner pennan och hade klarat hela korsordet *stålt* haha.

OCH när tror ni att jag vaknar? Kl: 07.12. FAN,FAN,FAN. Kände mig faktist inte bakis idag (brukar göra det för minsta lilla) Bara väldigt törstig på vatten!

Nu ska jag åka en sväng med päronen. Blir lite vandring i naturen och lite fotning på vägen. Ska bli mysigt

kjh

Sommaren närmar sig med STORA steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0