Arm yourself because no one else here will save you

Det lagas middag här hemma nu :(

Jag fick/får PANIK.
Gaaaah... jag vill bara skrika och slåss.
Vi håller på att laga kyckling nu och min plastpappa ville steka den i en sås gjord av grädde.
Fattar ni, typ koka kycklingen i GRÄDDE. Fan va äckligt.
Jag fick panik och blev förbannad och sa att man inte kan laga mat sådär. Han blev arg och sa att jag fick laga min specialmat själv. Då blev jag ändå ganska glad av de, men inte roligt nu när han är skitsur.

Så nu är kycklingen i ugnen och jag har gjort sallad till, inte potatis, inte ris, inte pasta. Om dom vill ha något annat till, ja då får dom göra det själva. Pungt slut.

Jag ska bara äta lite kyckling och lite mer sallad, så jag bara kommer upp i 300kcal sen är det färdigätet föt mig idag.Blir en kopp te i kväll.

b

Stay Strong Girls <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är naiv, omogen, självisk och kan inte stava så klanka inte ner på plastfarsan lilla gumman :)

2010-04-13 @ 11:14:26
URL: http://www.myspace.com/deaddogfarm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0