Anonyma Fuckers

Nertryckt i skorna IGEN!

Jag hatar verkligen anonyma kommentarer och jag brukar inte ens publicera dom. Denna gången gjorde jag ett undantag då jag igentligen blev sårad men ändå så JÄVLA FÖRBANNAD.

"du är naiv, omogen, självisk och kan inte stava så klanka inte ner på plastfarsan lilla gumman :)"

Detta fick jag som kommentar i mitt inlägg "Arm yourself because no one else here will save you"
Ett: Jag kanke är naiv och omogen.
Två: Jag är allt annat än självisk. Jag gör allt för att min mamma och plastpappa. Jag älskar dom över allt annat. Det betyder inte att dom ska få tjocka ner mig. Jag ligger redan på pluss i min vikt. Och inte nog med de så gör jag allt för mina vänner också. Dom är det bästa jag har. Så kalla ALDRIG mig självisk(det får bara jag göra).
Tre: Fy Fan säger jag bara. Det där med stavningen. Jag är uträdd Dyslektiker och det innebär att jag har svårt för att stava och läsa. Det innebär INTE ATT JAG ÄR DUM I HUVUDET. Så ta dig i röven eller nått (ursäkta språket).

Aja... Hoppas inte ni tror jag är störd eller nått nu.

Bjuder på lite Thinspo bara för att lätta upp stämningen lite ;)

sfrtbg

gtb

StayStrong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0