-Thinking Outside the Box-

Vad vill jag egentligen? Ja, de är nått jag funderar på varje dag.
Vad vill jag med mitt liv? De kan va livets svåra gåta.
Det är nu jag ska välja vilken väg jag vill gå. De val jag gör nu kommer säkert forma resten av mitt liv.
Är det ödet som avgör hur mamn är eller vad man helt plötsligt gör för val?
Jag är verkligen helt lost i vad jag ska ta mig till.
Jag vill bli nått stort men ändå vill jag inte synas.
Va fan ska jag ta mig till rent ut sakt. Jag kan ju inte bara skita i allt och låta livet gå till spillo heller.
Eller vill jag leva?

Fuck this...

cv.,mncxc
xmjbv
dxyktr

Snart dax för mössa. Jag tycker jag fryser hela tiden. Svinkalt.
Snart blir det stora halsdukar och gosiga stickade strumpbyxor.

See You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0