-Kändisar-

Sitter och googlar lite på kändisar och annat tråk.
Jag kan säga att jag älskar mode på de sättet att jag älskar att kolla på de och dömma andra, men jag hatar att bära kläder själv. Allt blir så fult på mig.
Jag har kommit på att jag kollar mest på tjejer när jag är på stan, i tidningar eller på internet.
Jag ser på dom på ett sett som gör mig tokig, jag vill bara se ut som dom. Jag vill inte va mig själv längre...
Hur tjock eller hur smal jag är så är jag missnöjd över mitt utseende.

FAN

JT
Jag vill ha hennes ansikte och hy.

u56
Albas hudfärg och sexighet.

6y
Evans smalhet.


45y

Megan Fox är ALLT MAN KAN DRÖMMA OM. Hon har
ALLT.

I kväll blir det fest. Jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag måste äta innan annars kommer jag bli FÖÖÖR full göra dumma saker, bli ledsen och förstöra hela kvällen.

Ha en bra lördag babes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0