Woohoo...

Dagen börjar som vanligt bra. Grötfrukost gör att jag håller mig mätt ett bra tag och det är hyffsat lite kalorier (kommer att minska med tiden)

Frukost: gröt m banan              180kcal
Mellis
: päron LIIIITE melon       60kcal 
Lunch:
lättyoughurt (1.5dl)         80kcal
 

Så här långt har jag kommit i dag och det är Totalt: 320kcal
Det är lagom. Jag har redan tränat i dag (gjorde de på morgonen) så har säkert förbrännt Minst 150kcal.
Men nu börjar jag få sjuk ÅNGEST. Mamma slutar tidigt i dag så vi och två kompisar ska på utflyckt. Vi går mycket när vi är i väg med det tas också med Kaffe,Kakor,Mackor m.m. Något jag inte gillar. Och jag är så snäll att jag säger inte NEJ. Jag bara tackar och tar imot. Sen mår jag så sjukt dåligt sen.

Men jag har i alla fall 700kalorier till 1000 sträcket och sen kommer jag och förbränna en hel del! MEN FAAAN OCKSÅ!

//SEE YOU SOON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0