Snart....

Det har varit en hyffsat bra dag. Inte gjort alls mycket.
Gått en PW med vovven, varit och tränat på S, gjort hushållssaker och ska snart träna med laget! wiihoo

Dagens intag:

Frukost: Gröt m banan, macka   280kcal
Mellis: Melon                                  50kcal
Lunch: sallad m Knäcke             190kcal                            
Middag: Ytterst lite körtfärs          50kcal
Mellis: LIIITEN chokladboll         100kcal

Totalt: 670kcal

Förbrännt ca: 400kcal när dagen är slut! Jippi

Jag blir ändå så arg på mig själv. Va inne hos grannen och så bjöd hon mig på en liten chokladboll hon hade gjort, jag sa först nej tack men när hon då sa -joo men en sån liten kan du ta! -Ja, okej då. FAN FAN. Jag som stod på mig, men det räckte inte hela vägen. Bättre lycka nästa gång.

Efter träningen blir det nog bara en frukt och lite te, så jag inte behöver sova på tom mage!

//see you


Kommentarer
Postat av: Ne

Såå svårt att säga nej ibland. Speciellt när de ser helt besvikna ut för att man inte smakar, hemskt!



Men annars ser integet bra ut :D :D



Kraaam!

2009-05-05 @ 18:00:24
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0