Vad är jag?

De är typ den största frågan i mitt liv just nu. Vem är jag egentligen? Jag fattar inte att de kan va så svårt, har ju levt med mig själv i 19år nu. Jag vill bara få ett svar men jag svarar inte...

Tänker mycket på min bakgrund, hur har jag haft det bra/dåligt. Jag kan säga såhär - det finns dom som haft det värre. Men livet har inte varit en dans på rosor. Jag stavar som en kratta pga min dyselexi (bara så ni vet varför det inte går att läsa, hehe). Svårt hemma som liten, mamma och pappa skillde sig och de gjorde ju inte saken bättre. Mycket bråk, alkohol och otäcka upplevelser. Skolan gick skit m.m.


Detta med min vikt började när jag va typ 14/15år då en närstående släckting dog. De tog mig hårt. Gick ner 10Kg på 2veckor. Jaaa de va hemskt. Skolsyster fick ringa till min mamma då jag vägrade äta, skolkade m.m. Vägde då 50kg men gick snabbt upp till 54kg då jag blev tvingad i mat.


Blaaa Blaaa Blaaa.... Kanske inte så kul att lyssna på, men jag har aldrig pratat om detta med nån. Känner att jag måste få det ur mig på nått sätt. Har sån sjuk ångest över detta. Skar mig ett tag för att slippa tänka på allt. De va så skönt, de ÄR så skönt men inte så snyggt inför sommaren!

Aja... Nog om detta.

Här kommer mitt intag i dag:
Frukost: 1dl youghurt  m vetekuddar                    90kcal
Mellis:
Vindruvor                                                        50kcal
Lunch:
1knäcke + banan                                         130kcal
Middag:
3st vofflor                                                     400kcal

Totalt: 670kcal

Förbrännt ca: 200kcal

//Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0