Understanding...

Jag behöver nån som förstår mig. Det finns ingen i min närhet som gör de!
Jag hatar mitt liv just nu.

Är i alla fall grymt peppad inför min nya "bantningstid" Jag kallar inte de jag gör för bantning eftersom jag inte följer nått så.

Intag:

Frukost:
2dl youghurt, musli                        160kcal
Lunch:2dlyoughurt, musli, macka              160kcal + 100kcal
Middag:köttbit med sallad                            200kcal
Mellis:äpple + banan                                     160kcal

Totalt:780kcal

Kanske inte sådär jätte bra dag, men det kommer. Det blir bara lättare och lättare. jag tycker alltid att det är svårast de första dagarna då jag är sugen på ALLT!
Hoppas det går bra för er!

Sussa sött nu mina vänner// J

Kommentarer
Postat av: pam

Jag tror du gör situps på fel sätt isåfall.

Man ska inte ligga platt på golvet. Du ska lägga upp benen på sängkanten eller något liknande så benen blir i 90 grader. Lärde mig det en gång utav min idrottslärare. Man skadar ryggen annars.



kramar

2009-05-26 @ 09:50:00
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0