TV4 Play...

Älskar TV4 Play, nu när jag inte har nått för mig tänkte jag kolla Robinson som jag missade i Lördags, hehe!
Annars har helgen varit ganska okey, eller ja efter omständigheterna och så.

Jag uppdaterade inte mer i går då jag typ somnade vid 4 och sov till typ 7 =( attans, fick panik, kollade lite tv men sen orkade jag verkligen inte sitta still mer så blev en 3km joggingtur innan jag gick och la mig igen.
Känner mig lite kraslig, typ trött och lite ont i halsen. Hoppas det lägger sig tills i mon.


Va och tränade i dag på morgonen och ska gå en PW med mamma vid typ 4. Helt okey, men min matdag har inte varit bra. Fått i mig lite för mycket då jag åt frukost hos en vän och blev en typ choklad aktig sak på typ 180kcal. FAN FAN.

Men får försöka träna av det nu då.

PW

Jag ska ut och gå fort, fort, fort, förbränna, förbränna, förbränna!!!!!!!!!!

SeeeeYoou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0