Tusan...

Glömde säga att jag vägde mig igår. Jag hade förtusan inte gått ner ett gram sen jag vägde mig sist. Jag lyckades ju ändå gå ner 3kg på en vecka förra gången. Men men.... De ska bli ändring på detta. Fundera på att försöka fasta typ 5dagar. Till på söndag nästa vecka ska jag väga 57kg har jag bestämt mig för. JAG SKA LYCKAS.

Fyller snart år. men har ingen aning om vad jag ska önska mig.
Kan ingen ge mig nått tips på vad man kan önska sig? Jag säger  Snälla, Snälla, Snälla...=D

Snart ska jag se Mission impossible 3. wiiihoooo Älskar dom filmerna!

Nu skäms jag också, pluss att jag har ångest. Spydde just upp kaffe och kladdkaka. Så jävla disgusting.
Fast att jag inte ätit mer än typ 400kcal idag mådde jag så dåligt. Min kropp vill inte lyssna på mig.

Ha en trevlig kväll alla. Får se om jag uppdaterar nått mer i pausen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0