Toppen eller Botten...

Det är ungefär så min dag ser ut. Började helt underbart bra med fint väder och lång fin runda med vovven.
Som vanligt är frukosten mitt lättaste mål då den brukar bestå antingen av:

2dl mild lättyoghurt (vanilj) med
1dl musli (hemmagjord)

Totalt 185kcal

eller

1portion fibergröt med banan

Totalt: 180kcal

I dag blev det det första så de kändes bra. Ska försöka att hålla mig till 1000kcal om dan.

Tiden gick, va och kollade på match och gick till några bekanta en stund. Kl blev 15.00 och jag började bli hungrig igen.
Mina päron är inte hemma denna helgen så det va att laga mat själv, så det blev gröt m en banan 185kcal.

Träffade en annan vän och kom hem vid 20.00 och tänkte -vad ska jag ha att äta nu?
Det är nu HÄLVETET går löst. Jag börjar hettsäta.
Jag åt : en muffins, choklad, bulle jaaa typ allt som fanns i frysen.
ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST....

Jag va tvungen att gå på toa och spy men allt lär inte kommit upp. =(
Dagen som gick så bra, var har jag min självdiciplin, men suget tar lixom överhand och hjärnan bara stängs av. Jag mår fortfarande illa.
JAG SKA BÄTTRA MIG, JAG VILL INTE HA DET SÅHÄR, JAG SKA GÅ NER NUUUUU

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0