Tjock...

Jag vill inte bli tjock, jag vill inte bli tjockare än vad jag redan är.
Har idag fått i mig HELA 700KCAL. Fuck, blev typ te och macka med familjen nu på kvällen. Va tvungen till ett äta med dom! Blir så jävla arg!

Jag har börjat spy mycket. Jag vill inte lösa problemet på de sättet. Jag vill kunna avstå från saker och ting. Utan att behöva spy.

Varje tugga jag tar tänker jag - Fan va mycket fett, fan va mycket kalorier som jag inte behöver. Jag äter alltid min mat så sjukt fort så jag ska slippa hinna tänka på allt skit jag får i min kropp.


"Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till
Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan"

/Melissa Horn

Ha det gött alla. Kämpa på!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0