Tjena Hallå!

Hej!
Äntligen har jag skaffat en blogg.
Jag vill bara upplysa er om att denna bloggen kommer att innehålla till mästadels saker om mitt liv och de som berör mig. Jag kommer att vara helt anonym då jag inte vill att nån ska veta vem jag är, men det förstod ni väl!
Det kommer inte bli världens gladaste inlägg då jag just nu är nere i en personlig svacka, kanske just därför det kändes bra att skafa blogg nu, kunna skriva av sig lite.

Jag har haft blandade problem med maten så det kommer handla lite om min kamp mot den. Jag som "alla" andra försöker att nå sin målvikt. Ni kommer att få följa med i min väg till den. Det kommer att krävas blod, svätt och tårar.

Så till er som vill läsa Take it or live it.

See You Soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0