Syndat...

Idag har jag syndat. Jag är så otroligt besviken över mig själv. Har varit ett helvete de senaste dagarna. De som gick på räls innan.
Jag har i alla fall varit på stan idag med min underbara vän. Hon är den snyggaste jag känner och har verkligen den perfekta kroppen. Jag kan inte säga att jag är avis på just henne men blir bara så otroligt besviken över mig själv när jag jämför mig med henne. Hon ville såklart ta en glass i det fina vädret och ja  sa njaaa jag tror inte jag ska ha nån, är mätt. Nejdå sa hon en glass är aldrig fel. Så tillslut blev det ju en glass. Det va säkert typ 350kcal i den jag jag kände mig som det största fettot i universum. Bläääää.... Jag bara kände hur det fettade sig i munnen.


Blir inget mer idag bara för de, eller kanske en frukt och te till kvällen så jag kan somna.
Vi får se!
Måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0