Sommar & Sol...

Vill ha sommar och sol nu. Just nu skiner solen här och jag ska ut och gå en mysig förmiddagsrunda men det är inte så varmt. Vet aldrig hur mycket man ska ta på sig. Det är jobbigt och bli för varm men det är inte skönt att gå runt och va kall häller.

Ska till stan sen runt 14.00 och träffa en polare. Måste byta lite kläder som min mor hade köpt till mig men som inte passade (såg för fet ut i dom).

Frukost: Youghurt, macka m skinka                           180kcal
Mellis
: Melon                                                                     40kcal
Lunch:? Sallad på stan tror jag... mumma                 200kcal kanske? hmmm

sommar

Ha en trevlig dag alla! Det ska jag ha...=D
See You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0