Solen skiner himlen är blå....

Varmt ute idag. Solen skiner men det blåser en hel del vilket inte gör nått. Blir ju inte så där kokande hett då. Jag fick för mig att jag skulle sola för en gångs skull. Jag är vanligtvis altid ett lakan typ. I alla fall jämfört mina bruna snygga polare.
Jag tog av mig kläderna tog fram vår extremt sköna solsäng och började pressa. Efter 5min fick jag ryckningar i benen, efter 10 fick jag ryckningar i armarna, efter 15min fick jag myror i hela kroppen. Jag kunde helt enkelt inte ligga kvar.
ÅÅÅÅ vad jag hatar att sola, men jag vill ju bli BRUN och sådäe "sommarfräch".

Mamma och jag va i stan på förmiddagen. Köpte lite kläder från Gina. Mamma pröjsade så de va bara att passa på.
Blev ett linne och en kjol med hög midja. Den första kjolen med hög midja jag köppt i hela mitt liv. Hoppas jag kommer att använda den??

MÅSTE HITTA ETT PAR SKOR.... men jag hittar aldrig några som passar mina små fetafötter.

FEST I KVÄLL. =D

Ha de gött dudes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0