Nya tag!

Jag vill bara gråta, det känns som jag skulle kunna gråta huuur länge som hälst. Jag har ingen att gråta för ingen att berätta det för. Jag känner bara att lägga ´mig ner och dö. Ja, jag funderar mycket på döden både för bra och dåligt. Iblad önskar jag bara tt jag aldrig blivit till eller att jag para ska försvinna men så slår det om ibland. Klart jag vill leva, jag vill ju ha man. hus, hund och barn men till vilket pris?
Maten har verkligen blivit min fiende.

Tilll i mon skulle jag nått mitt mål 55kg. Jag vet redan nu att jag inte har klarat det. Vägde mig idag så har bestämt att jag ska ändra mitt datum och mitt mål och börja om på nytt.

Mitt nya mål: 53kg till den 22juli

Blir exakt 2månader och min vikt ligger just nu på 58kg så 5kg ska bort på 2månader.
Eller jag har bestämt att jag ska börja på måndag, känns så mycket bättre att börja på en måndag tycker jag. Hehe!

Nu har jag ny energi och känner mig mer pepp än nånsin! jag blir helt upprymd över mitt nya mål och jag ska kämpa mer än nånsin!

Ni ska verkligen följa med mig i detta! Hoppas att ni kommer att stötta mig för det kommer gå trögt vissa dar och det finns för och motgångar i allt! Ni behövs!

Hoppas er dag varit bra! Hörs i mon babys ;)

Seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0