Mors dag...

Hej hopp allesammens. Hoppas det står bra till med er?

Kvällen igår vad trevlig. Blev lite krogen. Kom in gratis på stället och fick sitta i V.I.P.
Mmmm kände mig lite status där ett tag, hehe. Blev såklart att köpa in en drink (ser ju sjukt mycket bättre ut att sitta med en fin drink i ha nden än tommhänt), Men jag brukar köra på den att köpa in en stark än och sen smutta på den LÄÄÄÄNGE. Blir inte så dyrt och inte de där onödiga extra kalorierna om man skulle köpa in fler. Och så får du en helt okey fylla.

Klev upp tidigt sen för att fira mor på hennes dag med frukost på sängn. Va sådär pigg då men det uppskattades stort, så de va det värt. =D

Ha de toppen i det fina vädret nu. Får se om jag bloggar i kväll när jag kommer hem!

// Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0