Mat...

Mamma har börjat hålla på med mig hela tiden. Varför äter du inte mat med oss längre m.m. Ååå de är så jobbigt. Hon brukar göra nån extra måltid till mig så jag kan äta när jag kommer hem. Men ibland glömmer jag slänga den och då undrar hon. Aja!

Jordgubbarna va i alla fall underbara.

Intag:

Frukost: Youghurt m musli. 1macka              170kcal
Lunch: -              
Mellis: Glass                                                        200kcal
Middag: -
Mellis: Jordgubbar                                               50kcal
Mellis:
Blodgrape                                                 100kcal

Kunde inte hjälpa de. Men spydde efter glassen. Jag som åt de för jag hade ont i halsen!

Totalt: 520kcal

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0