Manchester vs Barca

Kollar just nu på Champions League finalen. Det står mellan FC Barcelona och Manchester United. De spelar på Olympiastadion i Rom. DÄR HAR JAG VARIT och kollat på match. COOLT va! HIHI.
Hejar starkt på Barca. Har varit i Spanien på deras hemma arena Camp Noi också. Sjukt stor va den.

Jag tippade att det skulle bli 2-1 till Barca men just nu står det bara 1-0 så bada lagen måste göra ett mål till för att jag ska ha rätt ;)

Varit ute och sprungit idag. Helt underbart va de. 5km lagom å springa tycker jag. Tar typ 30min beroende på hur pepp jag är. Så jag blev av med 300kcal i alla fall.


Intag:

Totalt 630kcal

-300

Har varit en helt ok dag!
Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0