Ljusa sidan...

Jag får försöka se livet från den ljusa sidan nu. Det är inte lätt men om jag vill klara det här måste jag verkligen stå i och om jag blir ledsen på mig själv och på andra för mycketr blir det bara att jag tröstäter och sen spyr. Bättre att klara det fullt ut i stället.

Har vägt mig i dag. Vikten låg på 57.8 så det är en liten bit på vägen! Har faktist klarat att gå ner nu en hel del på bara typ 2 veckor. Eller ja, jag började med detta när jag startad bloggen och min start vikt låg då på 62. Så lite mer än 4Kg har jag gått ner. Helt okey för att va mig. Men jag ska verkligen försöka klara 55kg tills på fredag. Har en hel vecka på mig att gå ner 2.8kg men det ska jag nog klara. Eller NOG jag ska fan ta mig klara detta! hehe.

Frukost: kaffe, 1dl youghurt med jordgubbar i                                                      100kcal
Mellis
: 1clementin                                                                                                       50kcal
Lunch:
Pastasallad - tog port all pasta så det blev inte så mycket över           100kcal
Middag
: Blir nog bara nått litet.                                                                                 100-300kcal

Totalt:
Får inte bli mer än 550kcal för att jag ska lyckas nå mitt mål. tihi

See You Soon.,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0