Kakor i mängder...

Blev glad när det va jag som fick bestämma måltiden idag.
Det blev kycklingsallad med de vanliga grönsakerna i och mamma ville ha pasta med i salladen. Jag kokade pasta och innan jag la i det i salladen tog jag först så jag inte skulle få i mig MASSA fler kalorier.
Klockan va nu typ 16.00 och jag hade fått i mig 550kcal och de va väl ok tyckte jag efter den hämska morgonen.
Men dan va inte över, inte på långa vägar.

Mamma bestämde sig för att baka tre sortes kakor till min födelsedag och givetvis va jag tvungen till att hjälpa till. Efter blev det provsmakning av två sorter. FY FAN VA MISSLYCKAD JAG ÄR. Kan inte fatta att det blev så.

Jag gick och spydde efter men jag gillar verkligen inte de. Jag vet att man inte får upp allt och man vet inte hur mycket kroppen hinner att ta upp.

Enligt mina beräkningar ficka jag i mig hela 1000kcal i dag! HÄLVETE.
Det är en ny dag i mon och jag känner på mig att det kommer att bli en bättre matdag!

Nu ska jag fortsätta se Medium!

SEEEYOUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0