It's just a little to late to regret the past...

Det är verkligen försent att göra nått åt de jag gjort. Jag kan inte fatta att jag utsätter min kropp för så mycket fett och kalorier.

Allt blir inte alltid som vi tänkt oss. De dåliga sakerna vi gjort i det förflutna och vad händer när vår framtid inte blev som vi hoppats på. När det i det förflutna ändrar ens framtid och man inser att man aldrig kommer få det livet man trodde man skulle få. När ens framtid inte längre är ens framtid utan man bara ser det förflutna speglas medan man lever.

Jag kan inte hjälpa de som hände. De som gjort är gjort. Jag känner skuld och skam. Jag gillar när det gör ont. Jag njuter av att se blod rinna och känna mig fri.

I mon bär det av till sjukgymnasten! Fuck för de!

Sorry //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0