it's been hurting all the way with you

Idag har jag jobbat.
Har därför ätit en grov macka med skinka och gurka för att jag skulle årka hela dagen.
Nu när jag kom hem hade mamma och dom grillat så det blev en halv köttbit med sallad MYCKET sallad.
Känns bra att äta mycket sallad. Nyttigt och man klarar sig länge på de. Jag älskar verkligen en riktigt god sallad. Mumma, blev över så jag sparar de till lunchen i mon!
Blir nog nån frukt och te till kvällsfikat. Så jag inte somnar på tom mage.

Annars har dagen varit okey. Blev sjukt besviken på min pappa. Fattar inte äns varför jag blir de längre. Jag blir bara så ledsen över allt som har med oss att göra. Han kommer då aldrig att fatta, aldrig att bry sig!
Well Well...

I mon hoppas vi på sol, jag är ledig så vill sola, hatar igentligen att sola (kan inte ligga still) men brun vill man ju bli! Inte för att jag ska visa för mig för nån, så spelar ju ingen roll! ÄÄÄ....
Men det är skönt att träna nät det är fint väder. I mon ska jag träna skiten ur mig. JIPPI

Ha det fiint nu alla. Hörs i kväll!
Ciao

Kommentarer
Postat av: pam

Vad fint! :) Jag tro helt klart på dig!

Tycker du kämpa på bra.

2009-05-18 @ 09:46:03
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0