Full av vin...

Nu är jag så satans packad. Jag ser inte äns vad jag skriver för har tagitr av mig lincerna. Jag tror jag tog lite för mycket vin. Är ju ganskakännslig när det gäller alkohol + att jag igentligen avskyr det. Men när jag är berusat vågar jag mer. Det är härligt. Följde inte med till stan. Nägra kompisar följde mig halva vägen hem, tur att det inte kom nån för jag kan inte gå rakt i kväll. Jag har just spytt upp lite, Kände mig allt för fet för att kunna somna md allt detta i magen. Vi fick två grillspett men jag åt bara upp ett. Aja ska sova nu om jag kan, hoppas inte ångesten kommer, eller det har den redan gjort så jag kan väl inte soba än på ett tag.... nu har jag ingen aning om vad jag har skrivit men what ö fuck!

Hoppas ni har en trevlig kväll, det har jag haft!
'
Kyss&smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0