Dagbok...

I dag när jag va i stan köpte jag ett typ antäckningsblock, ett så ganska fint sådant. Jag funderar på att göra det till nått liknande en dagbok men kanske inte bara kommer att skriva det som görs för dagen utan även om förflutet som jag vill minnas eller få ur mig. Har så mycket som har hänt i mitt liv både possitivt och neggativt så jag tycker att det borde få plats nån mer stans än i huvudet på mig. Det är såklart att det bara är jag som kommer att få läsa den men det ska bli spännande att se vad jag hittar på.
Tror att det kommer bli som nån egen terapi eller nått, haha. Det är ju lite de jag har bloggen till men här vill jag inte skriva precis ALLT (men nästan).

Nu börjar det bli mycket rubriker -SÅ GÖR KÄNDISARNA FÖR ATT KOMMA I FORM. -KOMM I FORM TILL BADSESONGEN m.m... Jag får panikångest och känner mig enormt stressad. Hur ska jag hinna komma i form så snabbt? Jag har ju mina drömmål. För som jag ser ut nu kommer ingen att få se mig.
Nu ska jag gå och lägga mig och skriva i min nya bok.

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0