Blå, Grön, Gul...

Jag fattar inte att jag är så svår stucken, Eller jag är inte de igentligen. Men alla mina läkare lyckas altid träffa fel så jag blir helt blå och får hårda blodknölar i armväcket. Så just nu skiftar min arm i olika färger. Snyggt när man ska på fest på lördag. Hmmm.... NOT.
Hoppas provsvaren är bra bara, så det inte är nått fel på mig. Har länge haft extremt lägt järnvärde m.m. Men det va inte de jag kollade denna gången eller jag kollade de också och värdena hade stigit lite men de andra svaren får jag senare.

I morgon ska jag träna vi 8 sen till stan med vännen...

Just idag känner jag mig som ett fetto, eller de gör jag ju alltid. Men det hämska är att det känns som om jag har gått upp ett kilo istället för att gå ner ett som jag måste göra om jag ska hinna nå mitt mål tills på fredag!

Magen känns så uppsväld, som en balong,  vet varför men fan att de ska komma denna veckan. Ja tjejer ni vet hur det är. Uppsväld, äcklig, ryggvärk, magont, trött.................. Jag ska börja med p-piller tror jag men jag vill inte gå upp i vikt av dom! Men jag vet inte hur det är med det där. Är det nån som vet hur det funkar?

Ha det bra puddingar!
Sleep Well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0