Bakis....

Vaknade vid typ halv sju i dag på morgonen. Huvudet bara snurrade och va så törstig. Blev att resa på sig och gå å ta en panodil + vatten = sova igen! Vaknade sedan igen vid 10.00 lite mer utvilad och inte riktigt lika snurrit.
Gårdagen va som beräknat helt underbar. Älskar mina vänner utan dom vore jag luft.
Lite tråkigt att jag får en så sjuk ångest när jag jag är full. Inte när jag festar utan sen när jag går och lägger mig själv.

Längtar till i mon för då börjar min nya resa ner.
Ska bli så härligt att få känna kontroll.
Jag ska klara de denna gången!
Mina överflödiga kilon ska bort från min feta kropp, jag vill få fram mina fina nyckelben och höftben. Jag tycker det är så snyggt när dom är synliga.

Jag ska nu ärligt säga att jag gått upp mer nu. Väger hela 60kg. Jag vet, SJUKT mycket. Men det har varit lite säker här hemma som kalas, fest m.m. Så jag är inte förvånad. Men nu är det slut på de.
7kg ska bort inget snack om saken.

Nu kommer det krävas blod svätt och tårar.

Jag kommer att uppdatera om mina mål och min träning med början i mon.
Kommer bli sååå kul.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0