Baka =(

I dag hade mamma betämt att vi skulle storbaka till min födelsedag. Jag hatar att fylla år. Det bli bara massa tårta och andra gosaker. Jag som har så svårt att säga nej fast att jag vill!

Bakandet är just nu i full gång och bullarna är i ugnen. Dom är värkligen JÄTTESTORA och säker väldigt goa. Men kommer inte att befinna sig i min mun i dag. Känner att jag mår illa, smakade lite deg, har alltid tyckt om att skrapa det sista ur bunken(ja, ni vet säkert) men nu känner jag bara att toaletten är nära. Men vill inte förstöra det mysiga med mamma när vi bakar tillsammans och lyssnar på radion. Huset blir så mysigt med alla dofter.

Eftersom jag viste att vi skulle baka idag så kunde jag förbereda dagen med LITE kalorier.
Frukost: 1dl youghurt                                                  60kcal
Lunch:
Brockoli soppa                                                60kcal
Mellis:
halv smoothi                                                     40kcal

Sen blev det ju lite deg m.m                                       300kcal

Intaget
ändå helt okey idag pluss att jag har joggat och varit ute och gott, ska bli mer träning i kväll
ca: -400kcal i dag! =D

//See You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0