Bad Boys...

Sitter och kollar på bad boys nu. Dom är helt underbart goa. Älskar dom filmerna men känner att jag är så trött att jag inte kommer kunna hålla ögonen öppna till 23.30. Tror jag ska gå och lägga mig nu. Jobbar i helgen så det skulle kännas bra att va utvilad också.

Har varit en bra dag med fint väder och goa människor. Saknar två saker bara. Min sport och att va smal och snygg.

SÖÖT

Mitt dröm utseende. Är hon inte helt perfekt. JOOO  hon är hrlt perfekt! Sjukt snygga kläder har hon på sig också. Jag skulle vilja kunna passa i alla kläder men allt sitter så fult på mig. Jag ser ut som en stoppad prinskorv i allt! Jag är så ful!
Men denna tjejen! OJOJOJ

Sweet dreems dudes

Kommentarer
Postat av: Orolig

Men du, din bantning låter inte alls bra eller hälsosam. Jag har lyckats gå ner över 10 kilo på ett år, men det är inte genom att äta så lite som du gör tjejen! Svält inte dig själv, det hjälper dig inget. Knappt äta något och spy upp det du får i dig, låter det hälsosamt för dig? Jag känner dig inte men blir seriöst orolig när jag läser det här. Ett kilo i veckan är det som är bra att gå ner, för då är det minst risk att det blir just jojjo med vikten sedan.

2009-05-15 @ 23:07:52
Postat av: Julían Hernández

Heej! Kolla in min nystartade blogg & komm gärna med förslag om vad jag kan skriva om för att vinna ditt intresse :). Kram

2009-05-15 @ 23:43:04
URL: http://hernandezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men kom igen. Allt handlar inte om att vara snygg. Dessutom måste man inte vara smal för att vara snygg.

Alla jävla kändisar och modeller skapar sån press på tjejer. Faktum är att kändisarna mår ju fan inte ens bra själva.

Jag blir så sur när jag läser sånt här som t.ex du skriver. Jag vill bara ta alla viktfixerade tjejer i kragen och skaka om dem och säga att allt handlar inte om ytan!



Du strävar efter att bli perfekt. Ingen ÄR ens perfekt. Så jag förstår inte varför det ordet existerar. Man kan inte bli perfekt. Det är inget att sträva efter. Lär dig älska dig själv i stället! Man slösar bort sitt eget liv genom att hela tiden längta efter att bli smal/snygg/whatever. Det är nuet som gäller. Det är nu vi lever.



Tänk på alla barn som skulle kunna döda för den mat man struntar i att äta bara för man tycker att man inte är tillräckligt smal. Herregud. Så jävla bortskämt.

2009-05-16 @ 00:26:46
Postat av: Anonym

Okej jag tror att du måste snacka med bup eller något. Om du fortsätter såhär så kommer du att utveckla ätstörningar, och det är ett rent jävla helvete. Bilderna som du ser på är retuscherade, och brudarna på bilderna har ju hela dagarna att träna och skit. Var nöjd som du är, och det jag har sett hur mkt du väger och hur lång du är. Du är långt ifrån tjock. Jag lovar, ha det bra <3

2009-05-16 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0