Ångest..

Ångest till tusen idag, redan och klockan är bara typ 09.30. Morgonen brukar ju vara bra för mig. Men inte idag, hälvetes jävla fitt ångest.
Kan bero på att mamma och jag är lediga idag och vi skulle ha en mys morgon så det blev TVÅ FETA SMÖRGOSAR. Blev säker 300kcal redan där. Får försöka att inte äta typ nått resten av dan, men de kommer ju bli lögn då mamma säkert vill göra en god middag. Men får försöka övertala henne om att vi kan göra en god sallad eller nått. Då kan det ju gå i lite utan att må allt för illa.

Jag ska till läkaren idag. Har fått nått konstigt ont i magen så ska kolla upp de. Hoppas det går bra och att dom kommer kunna fixa de.

Annars ska jag typ bara städa rummet och fixa lite annat gojs. Jobbar hela helgen så de är inte så nice men money money! hehe

Ha det gö bra allam, så hörs vi senare.
Adjos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0