Vikt....???

Eftersom jag har införskaffat en våg från clas olson så måste jag ju väga mig hade jag tänkt. Men jag vet inte varför, jag vill lixom inte gå upp på vågen varje dag. Får en så OTROLIG ångest när jag ser att en dag gått ner 0.4kg och en annan upp 0.2. Jag årkar inte bli besviken hela tiden. Tänker inte avslöja min vikt fråns om ca:2veckor men kan säga att det är under 60kg i alla fall!

HAHAHA.... kollar pistvakt nu. Så jäkla sköna är dom.
-Vad är temperaturan? 10 i luften och sex i snön. SEX I SNÖN... höhöhö
Pöchkans.
BJÄRVEN....

HAHA.... Humor på hög nivå! Men glad blir man.

Tränat mycket idag och ska träna ännu mer i kväll! Wiii!

HA DE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0