Skit...

SKIT - ja de är precis hur jag mår just nu. Känner mig illamående, sådär spyfärdig ni vet. Men vet inte om toan behöver besökas nu. Är helt slut.
Jag är så sjukt fet, skojar inte om jag säger att jag hat ätit ca1800kcal i dag. Va på stan med en kompis och blev mat och glass ute. Maten kändes urfet, de va som om talriken luktade fett. Glassen innehöll 220kcal men de vet jag, maten har jag ingen aning, blir så sjukt frustrerad och får ångest när jag tänker på vad dom har stekt kycklingen i och vad allt innehåller. Men har tränat ganska mycket idag så i alla fall 400kcal har jag fått bort. Men de är för lite.

Ska börja göra ett riktigt bra träningsprogram nu som jag ska följa till pungt och prickar.

Måste verkligen sova nu!

Ha det bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0