Panik...

mmmm

Jag sitter här och har ångest. Är inte ovanligt nu för tiden. Blir bara mer och mer och jobbigare och jobbigare!
Har inte bloggat på länge. Har haft fullt upp med lite resor med väner och studenter.
Men dåligt mår jag. Fick typ en panik attack i bilen med mina vänner. Va fruktansvärt så jag fick be dom stanna bilen så jag fick ut och spy. Hela kroppen värkte och ja sa att jag hade ont i magen men i själva värket va de att vi hade ätit ute OCH ätit en stor glass.... ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST. Ja ni kan ju tänka er. Skakade som ett löv och lyckades riva sönder min ena hand med mina naglar. Kände inte de då. Jag gillar smärtan.

Ska börja blogga lite mer igen nu. Och verkligen börja uppdarera min vikt varje måndag i veckan hade jag tänkt mig. Så håll koll på måndagar om ni vill se hur det har gått i veckan.

Ätit mycket under studenterna och allt annat som varit. Sååååååååå Nuuu börjar livet tillbaka till mitt smala älskade jag.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0