Jippi jajej...

Shoppade gfaktist lite igår. Blev ganska glad ändå när jag köpte en skjorta i storlek 36, skitsnygg lite längre ljusblårandig, skitsnygg faktist. Ens svart klänning typ i storlek S, helt okey! Sen va jag tvungen att köpa ett par skor. Blev ett par vita tygskor.
Har letat i alla skoaffärer efter snygga jesussandaler med lite kilklack men inte hittar jag ett ända fucking par jag vill ha. Jag vill ju att de ska va lite höjd på dom eftersom jag är så kort men jag vill ju inte att de ska va JÄTTE klack på dom för de kan jag inte gå i och då blir de inge fint.

Vad hände i dag på morgonen då???????????? JOOOOO mamma har varit i en annan lite större stad och hon visste att jag letet som en riktigt tok efter mina jesus skor. Vad kommer hon hem med??

Dessa:
                                      mmmm
Skit snygga på, dock lite lite stora men ska gå till skomakaren och be han lägga i en skinn sula eller nått. Fanns inte mindre och inte i min stad!
Attans men jag ska lätt bhålla dom.
Kommer bli skitsnyggt till min nya skjorta som jag ska ha idag med ett par svarta läggings med dragkedja längst ner!
MUMMA.

Ha en bra dag!
PUSS/HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0